Sportlov

 
Sportlovet började på bästa sätt. Var på återbesök på sensia, åt lunch på ban thai med Emma och när jag kom hem for jag ut på mitt första träningspass på 34dagar(!!!) stakade runt på olika skoterspår/skoterleder i 36 minuter och om att jag är otränad är ett faktum. Nå jäävulskt mycket träningsvärk idag alltså! 
 
Emil åt middag hos oss, sen for jag och Emma till honom och spelade bond innan jag for vidare till Rebecka och såg lets dance. Kenza är fan bra på allt hon gör och snyggast är hon också. 
Hade en mysig sista kväll i byn innan lovet. Massage-tåg, olika kortspel och grillkorv på gulf. Köpt min första yollibox, sjukt god men 50kr är den då inte värd. 
 
Efter skidorna på tvn ska jag och Emma gymma och om jag är taggad alltså, så himla skönt att kunna träna igen. Vilken lycka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0