Emils hund har en lite olämplig musche

Hela denna vecka när jag läst texten om ni bara visste har jag endast bara kunnat tänkta på hur mycket jag skulle vilja tävla eller spirnga. Sen slog tanken mig att jag inte gjort det sedan Kiruna och det var nog i December. Galet längesen och det lär väl dröja några månader till, ska äntligen operera mig 11 Februari. Kommer få åka taxi den långa sträckan till skolan några veckor. Kommer mest troligt inte kunna fara på utlandslägret till Frankrike heller. Det är då jag förstår varför jag vill flytta hem till Kalix. 
 
Tävlingar i Kalix nästa helg funderar på att åka ändå, har alltid numera ont i vaderna hur som helst, de jag väljer att träna under dagen beror bara på hur ont jag vill ha nästa dag. Var ute på ett riktigt mys pass med Sigrid och Freja i onsdags, vi åkte runt på massa smalspår och klättrade upp på kanis och åkte slalom ner. SÅ himla suurt att min mobil dog av kylan!! hade blivit en sådan magisk instabild. Dock borde jag inte farit ut på det passet blev hemskt hostig, sen på tordag kväll hölls en sprint på storgatan i -20. Blev inte bättre av att vara utomhus i de graderna så har legat i sängen hela helgen. Blev riktigt avundsjuk på alla som åkte, såg så himla kul ut. Och jag som hatar att åka skidtävlingar, haha lol. 
 
Jag övningskörde som tusan förra helgen! på söndag blev det en spontan tripp till Luleå sen vidare till Boden och sist till Älvsbyn. Är även jäkligt avis på alla mina kompisar som fyller 18år. Har alltid velat vara en 96a av någon konstig anledning??

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Elin... Kalix.... neeej <3

2014-02-02 @ 18:37:53
Postat av: Anonym

Du får inte svika Älvsbyn! :(

2014-02-03 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0