med andra ord

Att simma 100 längder är tråkigt, man vill simma så snabbt som möjligt så det hela lidandet ska ta slut. Sen så används tydligen simhallen som ett chill/häng-ställe för vissa, som simmar en längd sen står dom och pratar/chillar i några minuter sen simmar dom tillbaka chillar/pratar lite till. Men alla barn som simmar under veckan får hyra tre filmer från bibblo i en hel vecka så jag ångrar inte den 1.05h som jag tillbringade där. 
 
Igår spenderade jag och Josse lite kvalitetstid med våra mammor, vi ville till Haparanda med andra ord. Jag köpte mycket. Idag kom morfar och väkte mig vid 9 som undrade om jag ville komma med till Haparanda igen för att äta på china resturangen där, vilket jag ville. såklart. Direkt när jag kom hem for jag till stan med Malin och nu har jag just kommit hem, måste laga middag andra dagen i rad nu eftersom mamma jobbar och pappa är inte så självständig. 
 
Påtal om 3D bion jag såg (gravity) så var det inte alls bra. Läste nämligen nyss att Sigrid tycker det motsatta. Den var tråkig med andra ord. tråkig. 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Filmen var asbra juuu weirdo!!!! Och hur snabbt simmar du?!?! Jag simmade 120 längder på 1.45..... (inklusive kisspaus)

Svar: inga pauser så går det undan!
Elin Bergström

2013-10-30 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0