10 dagar till Kroatien

Sommaren har kommit till Kalix, kommer aldrig mer kunga på Hkn med Rebecka. Om du är för lat för att laga lunch på lediga dar kan jag tipsa dig om att köpa Felix mustiga soppa. Mamma hittade min mumin mugg igår som jag skulle ha fått när jag fyllde år. 
 
Hittade en liten gömma på min gamla hårdisk där alla filer fanns föra min dator gick sönder för flera månader sen.  Vet inte om jags ka skratta eller gråta, så pinsama saker sen sjuan så det är inte sant!  
 
Hade asbra dag igår det vill säga jag var ledig. Tränade, lagade egen middag, fixade saker på min dator innan ominstallation, köpte kakor och leverade på kubb med amanda, gick på stan och såg på vd. Ni hör ju hur nice.
 
Försov mig idag vaknade 20min innan jag började, insåg att det inte var någon idé att stressa heller så skippade idrotten och tog mig en sovmorgon och det var någ det bästa jag gjort på länge. Vaknade hela tiden på natten pga det var för varmt i mitt rum. Snart är 9an slut och det har gått jädra snabbt!

Kommentarer
Postat av: Sigriid

är den där aloe vera drycken god?????? Har alltid velat testa den, men pengarna ska spenderas på säkra kort du vet...

Svar: sjuuukt god
Elin Bergström

2013-05-23 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0