Sorry för att bilderna är i fel riktning

 
 
 
I Fredags var mitt livs sista bragdlopp i manhem, 1,2mil. Fifan vad motvind det var tillbaka, har aldrig varit med om något dess like. Klarade iallafall av det måste bara säga att jag inte ens stannade vid safkontrollen. Sen så for jag och Amanda till Haparanda, mina pengar gick åt till mat. Senare på kväälen var vi med Natta och Emma. 
 
Jag har kommit in i Mora, så himla glad! :-) 
 
Sen i helgen har jag varit i stugan och idag har jag varit på spinning/func. Hälsat på Farmor som sa att jag har blivit rund och att det var bra att jag blivit rund. tacktack. Rebecka sover här ikv och vi ska se på Zoey 101, minnen typ haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0