hejcon bacon

Har ingen riktig anledning till att ha lösenord, antar att jag tyckte att mina 26läsare var för många. Haha. Känns så obehagligt att så många läser och man vet ju inte vem det är. 
 
Men iallafall så åker jag till Skelleftå imorgon och tävlar samma sak på söndag. Var faktiskt på skidträningen igår dock så hade Emma gjort att jag vallat mina skidor fel, så det var som att åka på sand. Det var det jävla jobbigaste jag gjort i mitt liv, tror att jag sicksackade 5km totalt uppför alla backar. fyfan. 
 
Har dissekerat grisögon idag det var inte så fresch. Åkt skridskor på idrotten så himla onödigt med tanke på att det är 1km att bara gå till ishallen och så väger väskan 10kg. Sen förgyllde idsy min dag och kom och åt pizza med mig på stan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0