Första gången för iår

Jag har ätit min första frukost för iår, första lunch och det dröjer inte så länge till min första middag. Gillar premiärer. 
 
Mitt nyår bestod av middag hos Andersson och sen hos Malin, hahah roligaste kvällen på länge!! Jag gick inte och la mig fören 4. Hallå va? kl 4 på morgonen, för sjukt för att sant.
 
2013, tvåtusentretton. Hör ni hur sjukt det låter, det låter mer vuxet på nått sätt. Tvåtusentolv låter för mycket tolv, det låter litet. Som start på det nya året har jag inte gjort något minnesvärt alls idag förutom ompacketerat emils kött eftersom det brann i hans garage igår ikväll. 
 
Bilder från arkivet av året som gått:

 
 

Kommentarer
Postat av: r

nej elin nej inte boeri hjälmen, folk tror ju att jag måste vara hög eller nå!

Svar: sooot
Elin Bergström

2013-01-02 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0