Kul att jag lägger typ upp samma bild efter varandra

 
 
 
 
 
Som ni alla inte vet ska ska ''min'' Ev grupp till Stockholm i Maj och nu håller vi på att tillverka sovmasker och vete kuddar osv att sälja för att få in pengar till resan. Ikväll har vi varit och minglat med olika företag och käkat buffé. Låter mer klyschigt  än vad det var, haha.  
 
Imorgon ska vi vara på växa i Kalix och då ska vi sälja våra saker och presentera oss typ, och så skippar vi Dogelito och far på Isabellas föreläsningar och andras också så klart. Fett coolt att vi är dom ända i vår skola som får det. ✌✌✌
 
Annars så har min kamera kommit idag, gjort mitt andra nationella prov. Mmmmm önskar att det fanns fler veckor som denna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0