letade bild i över en halv timme och hittade ingen

 
Avstå shopping och tänka på miljön vare va? köpte ett par jeans idag för 500kr(!!!!) idag, aldrig i mitt liv köpt så dyra byxor. Kom på förra veckan att jag inte hade kolla på Älvsbyns utbud av affärer sen jag flyttade hit så det fick bli idag. Köpte även ett julaffisch från handplockad, fick som en bra feeling av att kolla på den plus att den ''bara'' kostade 35kr. 
 
Tävlingarna i Kiruna är inte mycket att prata om. Bara att när det väl går bra är det självklart att jag ska felstämpla. Det räcker med dom orden. 
 
Väkte förresten Freja nyss bara för att skriva detta inlägg, glömt min datorsladd i Kalix igen för typ två veckor sen nu, så mina sambos får dela med sig och inte snåla. Annars händer det inte så mycket i livet förutom att jag taggar mys kväll med julkänsla imorgon och Sigrid har fått konkurrens med sin legensdariska jullista av sin bror som påstår att sin lista är bättre, men det återstå att se för Sigrids är näst intill oslagbar. Saknar några klassiker som t.ex nej jag ser det snöar..
 
Jag ska avsluta nu med orden - ibland är det okej att känna att du behöver ta lite ledigt om du har en bra anledning.
Vilket man såklart har. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0