Tagga en som...

Imorgon ska jag då alltså till Kiruna och tävla och det är då klassiskt. Klassiskt? ja klassiskt.. 
Så ni som tävlar i samma klass som mig kan redan tänka att ni har fått bättre tid, för jag lovar er att jag kommer sist. Plus att jag har ont i halsen idag så det är inte helt hundra att jag ens kan fara.
 
Idag har jag varit på vårdcentralen en stund för att kolla hyn på min hals, det är som att jag kommer få hjälar, skoja hyn har blivit  jätte sträv där och det kliar. Sen så blev min och Rebeckas mat goast på hkn alltså det blev asgott. 
 
Ikv ska jag slinga Nymmes hår, kan bara tänka på när vi slingade idas hår förra året, skrattar åt resultatet. Känner att min blogg bara blir tråkgare för varje inlägg men whatever liksom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0