Tacksam

Sitter här på sängen, dricker te och gör precis allt förutom att plugga. Helt seriöst måste jag verkligen skriva klart om kemiska bindningar idag eftersom vi ska filma allt img och dom andra i gruppen är redan klar. oops. Sen så har man ju en svenska redovisning oklar och jag ångrar mitt val av ämne så himla mycket. Sen så har jag inte gjort min tränings planering till idrotten. tjääna. Nej jag borde ej klaga fast jo ag har ont i halsen så det är faktiskt synd om mig ikväll.
 
Det är bara 17 dagar kvar till jag blir 16 och har faktiskt höga förväntningar på just denna ålder för det är ju helt klart den bästa. Har jag ba fått för mig. Haha.
 
Det var ol prämiär för min del idag, sprint cup del1. och det gick väl sådär, blir så arg på mig själv att jag alltid ska lyckas förstöra allt någonstans under banan. Men nästa är på torsdag så får hoppas att jag gör bättre ifrån mig då :) :) 
I går lagade jag och Josse tacos och fredags åt jag årets första mjukglass med Amanda, sen köpte vi jordgubbar och choklad som vi fick på halva priset  ✌ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0