Istället för Kiruna

När jag tänkte dessa ord ↑ i fredags, skulle denna helg bestå av: Matematik, religion. Men istället har den bestått av: pll (hela dan igår), sailor moon och spirited away, 1 matte tal och 10 frågor religion. #heja 
 
Idag klockan 05:10 var det en hund och en katt som bokstavligen stod och grät utanför min dörr, sakta väääldigt sakta drog jag på mig mjukiskläder och släppte ut katten och rastade hunden. Det är mamma som har fått in denna förtidiga vana i deras hjärnor och när hon är borta, hamnar hennes ansvar på någon annan. 
 
Ikväll har jag gjort min alldeles egna müsli , tror att den blev riktigt bra även fast min kock-partner inte var med mig. Godnatt fellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0