helloooo

Beundrar er som går in på min blogg varje dag fast det inget händer här. 
 
Låtsas som att jag räknar matte men sitter bara och lyssnar på musik ska ta en paus från pluggandet och se pll, har gjort ett tal på 30min herregud man blir helt slut. Idag och igår efter skolan har jag travat ved hos morfar, fått lite cash. Lol. 
 
Påsklovet gick för fort det hann knappt börja så tog det slut. Avklarat påskdansen sista gången i mitt liv. Fick mig en attraktiv mössrand i pannan som tyvärr är nästan borta. Skojar inte den var verkligen stark. Idag har jag köpt nike free skor, älskar dom mest av allt och alla. 
 
Nu orkar jag inte skriva något mer, skulle vara bra om jag skrev lite oftare kanske :) :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0