Be nice to people

Vad är detta? jonbindning är så tråkigt att skriva om att det fick mig att göra matte. Jisses. Ligger dock rätt bra till i matten nu, så måste nog satsa mer på svenska redovisningen och no filmen. Gjorde bort som alla andra nior engelska nationella idag, läs och hör. Så skönt att ha gjort det :)
 
I söndags for jag och mamma å åkte skate på älven. Kändes lite väl riskabelt faktiskt, man fick typ åka slalom för det var as mycket dubbel is och på vissa ställen såg man vakar. Sen vände vi om vid ponderosa eftersom pappa påstod att det brukade vara öppet vatten där ungefär den här tiden för det är en fors inte så långt där ifrån. woopsi. Premiär i ol på söndag, längtar mer till när jag kan va med i en tävling i skogen.
Kommer sakna Kalix om det blir så att jag flyttar haha men ändå samtidigt kommer det bli såå jääädra skönt
 
Önskar så himla mycket att man ba kunde spola framtiden till sista veckan i Maj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0