Försök och se det positivt

Ännu en kväll har tillbringats på fisket.... Nä jag ska se det på att jäkla positivt sätt tjänade faktiskt 500kr ikväll och det är aaasum!! något annat som är bra är att jag åt bacon till middag, en sak som är mindra bra är att jag fick E på spanska provet meeeeeeeen det var förjävla svårt faktiskt om man inte heter Malin förstås för då får man A på alla sina spanska prov. Jag tror att hon har lite spanjor i sig.
 
Jag får damp, flow har aldrig träningar när jag har tid att träna, det suger på riktigt. 
Och jag säger damp hela tiden, kanske 30gånger per dag eller mer. Det var fisksoppa till lunch och vi hade bara teori på Hkn. Något mer som är dåligt är att snön har försvunnit och jag har faktiskt lust att åka skidor, vad händer med världen egentligen?!!!?!?!?!?!???!??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0