sunday

Idas bilder
 
Jag gillar inte att vara ute när det är dåligt väder framförallt träna ute när det är dåligt väder, men ändå så for jag och sprang cirkus 1 timma i morse. Sen så hängde jag med Rebban och för ett tag sen kom jag hem från ett step/styrke pass. Och nu måste jag göra matte och en bokresention vilket jag också tycker räknas till träning, borde skriva in det i träningsdagbok, för det är jobbigare än allt annat. 
 
Annars så har jag kommit fram till att jag vill prova vara vegetarian eller iallafall wannabe vegetarian och äta kyckling och fisk. Men nej mina föräldrar var icket med på det
 

Kommentarer
Postat av: Signe a.k.a SuperSigne

Du är fin men kan du inte vara det i Luleå istället?

2012-11-19 @ 09:46:35
URL: http://www.signelr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0