hallåhallå hallå hallå

 

Nej men tjeeena.
 
Idag skulle Jag och Josse gymma men tyvärr släppte dom inte in henne, hahahhahaha. Hon i kassan tyckte att hon var för liten. Vi gick till coop så Josse fick köpa två kakpaket och så tröst åt hon hela vägen hem till mig och sen lite extra hos mig också. Men vafan det är minst 3.5km till mig från sportcity. Man hinner äta en hel del på den biten
 
Gjorde ju min premiär för vintern på skidor i Arvidsjaur i fredags, ojojojojoj vilken påminnelse det var att jag måste åka jäkligt mycket skidor i vinter för att bli bra. Men det var kul och lite grann på lördagen också. Ska tävla i någon tävling i vinter också iallfall klubbtävlingen
 
Fick min Iphone i torsdags och den är så fiiiiiiiiiiin, cool som man är så har man skaffat instagram. Och Rebban köpte sin i igår när vi var i Haparada. Vi vandrade runt i ikea, ingen skräll att min budget alltid överstiger. Åt på Max, och fy för deras hamburgare. USCH! Det är bara första tuggan som är god sen får man lust att kasta den på golvet för att den är för dyr för att smaka så värdelöst. Inget går upp mot för donkens strips och burgerkings burgare. 
 
Det har ska typ bli min första natt ensam sen i onsdags, sköööööönt. Fast ändå inte gillar mina favvosar.
 

Kommentarer
Postat av: r

Kolla skärpan på sista bilden!!! SHIT!!! OOOOH

Svar: ooh my god! så jävla cooolt
Elin Bergström

2012-11-27 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0