Snygga sockar och usla datorer

 
Eftersom att jag misslyckades med att ladda ner filmer på våra datorer hemma gav jag ett försök på min egna eller skolans.. Det var en lyckande process tills allt sket sig.
 
Jag fattar inte vad som hände, datorn bara slutade fungera, jag kunde inte stänga av något program inte ens tvångsavsluta, så jag tänkte om jag startar om den så funkar den nog säker igen. Gjorde den det? neej, hårdisken kraschade.
 
Jag känner att det har blivit ganska tydligt för mig att jag inte är menad till att ladda ner filmer, det är inte vad jag är till för.
 
Och detta hände är jag var sjuk och var hemma från skolan i förrgår, jag tror att jag aldrig någonsin haft så tråkigt i mitt liv. Allt jag kunde göra var att sova och se på usla och världelösa program på tvn. Och tänk på alla bilder och skolarbeten jag har på den datorn!!!!!! som jag nu måste göra om................
 
Imorgon har jag So prov och det känns inte alls så bra, kanske för att både jag och rebbe glömde boken igår när vi skulle plugga tillsammans hos Amanda. Annars så hade jag mitt möte hos syon idag och jag har bestämt mig för att gå samhälls media. Måste tilllägga att Sigrids jul spellista på spotify är den bästa som existerar, hitills. So far so good.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

YEEEEs!!!!!! Har verkligen kämpat med listan<3

Synd med din dator btw, lider med dig!:/

2012-12-05 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0