Obesvarad kärlek från katten

Väldigt mycket har hänt denna vecka, både bra och dåliga saker. Dock överväger den dåliga delen, och mitt humör har inte varit det bästa, haha. Men ett bra avslut blev det i alla fall, morfar bjöd på kinamat med en räk cocktail till förrätt och så gav han mig en espressomaskin. 
 
Isabel är allt för grym som har tagit både silver och brons på JVM. Emma är inte heller så dålig som kom på 17onde plats på tjejvasan. Lisa och Sigrid är mer än guld värda som hjälper mig med matten. Imorgon kommer jag ta bort mina stygn och på fredag så är det dags för mitt återbesök så snart slipper jag nog kryckorna, lär sakna taxin men längtar efter att kunna ta mat själv. 
 
Funderar på att åka på en språkresa med Sigrid till Italien i augusti, skulle vara så maaaaagiskt!! tråkigt att ekonomin sviker, med tanke på att jag ska till London i oktober och där ska det brännas pengar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0