Klappar och slag

Är det verkligen smart att välja salprov istället för hemprov? Jag tror att det är en fråga om lathet, det går mycket fortare med salprov, du behöver kanske plugga till det någon timme men om du väljer hemprov hänger det mer på hur mycket tid du orkar lägga ner på det, det är så obestämt, du har ju egentligen alla svaren då bara att googla lixom. Men av någon anledning så har jag valt salprov och jag ska skriva det imorgon. ångrar mitt val lite ändå, hehe. 
 
Igår kväll fixade jag och Freja internet, tog dock över 2h men vi löste det till slut. Tog även en fika paus med Sigrid, tårta sen Emmas födelsedag. Nu väntar jag på middag, sen film med Lisa och sen Tisdagsfika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0