Ibland är en lögn det finaste man har

 
Denna vecka har bestått av många bra kvällar. Vd och pll mys hos Isabel, fikat på storgatan med Jenny, Signe, Sigrid och isabel och därefter marabou oreo och häng i ugglan2. Och igår kväll åt jag på vikingen med mina kalixtjejer, aldrig suttit sådär länge på en resturang. Kom nyss hem från Rebecka och väntar på att mamma ska komma hem så ska vi äta räkmackor. 
 
Imorgon ska jag sälja fika på skidtävlingen och förhoppningsvis hinna övningsköra lite innan jag åker tillbaka till byn. Helgerna går alldeles för fort. Har funderat ett tag på att börja i Kalix till höst men så blir det ej, tiden att söka dit har gått ut så man får se det som ett tecken. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

JAAAAAAAAAAAAAA, elin du kommer inte ångra dig!

2014-02-09 @ 13:40:44
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0