REMLAN

Igår kväll då jag tänkte att jag skulle kolla igenom det gammla np provet i matte som vi fick men insåg innan jag började att det inte var någon idé. Skulle bara varit slöseri med tid. Har nästan packat klart till Stockholm nu, far kl 04.00 från taxi staionen. Kommer bli så sjukt nice. Ska gå loss på affärerna ojojoj 3000cash ska brännas upp! 
 
När man har nationella prov är det näst intill oblikatorist att ha på sig mjukiskläder men neeej just då ska nsd komma och interiuva oss, lite rädd för bilderna som kommer kanske hamna i tidningen. REMLAN. Annars så klippte jag och slingade mitt hår ljusare igår. Fick lite väl för mycket uppklippt men det lär väl växa ut får man hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0