2 weeeeks

Trott hela dan att det varit söndag, skönt ändå med en ledig dag mitt i veckan. Har sovmorgon img, känns helt okej det med. Idag är det två veckor tills min sweet sixteen lol. Jag önksar mig en kånken, spetsshorts och ett minneskort. Känner att jag förtjänar att få dom sakerna, jo. Mamma köpte en mumin mugg åt mig för någon vecka sen som hon har gömt och glömt. Hon vet liksom inte vars hon gömde den.. skräll nä
 
Varit sjuk sen söndags eller väldigt förkyld, är inte helt hundra på om jag blev friskare av att vara ute igår kväll för det var kallt och regnade meen poängen med det här inlägget är att jag kanske inte kan fara på sprint cupen img och det suger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0