Long time no see

Anledningen till att jag inte bloggat är för att vårat internet har varit fruktansvärt sämst på riktigt. Dock har jag hat-älskat det, friheten och fridtiden. Har pluggat som aldrig förr fått C i alla senaste saker i No:n t.ex (okej vänta tills resultatet från provet kommer...) dock så är jag efter i matten eftersom vi har matte boken på internet. Det som jag verkligen har hatat med dåligt internet är när man ska kolla något verkligen viktigt också kommer du inte in på sidan om du inte är villig att försöka i minst 10min. Men iallafall så har pappsen fixat det nu, ny rotor och hela köret! nu kan till och med utanstående i familjen vara inne på internet här, stort steg. stort steg.
 
I lördags gjorde jag min comeback i skidor efter cirka 5-6år. Hade riktig hår konkurrens (me, myself and I)
Jag var fullt konsentrerad hela loppet, det kändes ganska tungt men jag tänkte go hard or go home och slutade på 1a plats! önskar så inerligt att jag inte hade behöva gå upp på den där jävla prispallen. 
 
Har börjat uppskatta skidor mer än förut, tränigen igår var riktigt lyckad dock kommer jag ta tillbaka detta imorgon då vi ska åka skate upp för berget. fan vad jobbigt. 
 
En historisk händelse har hänt för flera veckor sen, Malin har alltid haft record att äta flest chiken nuggets som är hela 24st som kom till i 6an men tyvärr har hon blivit besegrad av Mikael som åt 40st. Själv har jag ju mitt på 18st dock kommer jag aldrig kunna ta det till nästa nivå. Fattar inte hur mycket vi åt i 6an, det är helt sjukt på riktigt. 
 
Emma har fyllt 20år vilket resulterar 1/4 del av hennes liv ungefär om vi nu tänker att hon blir kring 80år vem vet hon kanske blir 100år.
 
 
ikväll har jag varit och gymma med Malin och Amanda, gud vad jag tycker att det är dyrt att betala för 60kr för det dock är det ganska värt det eftersom Amanda är så pinsam att det blir kul. Kan inte sluta tänka på hur mycket jag uppskattar mina vänner som jag har, finns seriöst inga bättre, ååh ni är så fina. Gillar er så himla mycket. Kommer sakna er så mycket om jag flyttar hemifrån. ♥
 
Taggar fikat imorgon på Ev:ev. 
 
Det har hänt så himla mycket sen den senaste gången jag bloggade och det som jag inte skrev nu kommer förbli ett mysterium för alla er som inte varit med. Då slutar jag denna bibel med ett godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0