måndag

45 dagar av sommarlovet har gått där av 21 dagar kvar tills skolan börjar om Freja räknat rätt. Slutade mitt jobb för 17 dagar sen och 6 dagar av dom var jag sjuk och sen ytterligare 7 dagar var jag i boden på oringen. Så
alltså tycker jag att man kan säga att jag kommer att ha 21 dagars sommarlov. 3 veckor. på 3 veckor måste jag åka rullskidor som en idot för att lära mig det någon gång i livet gärna före skolstart, vara med mina vänner som jag knappt sett under hela sommaren, träffa min kusin som jag har sett ännu mindre under sommaren, sola och äta på subway. Det låter fasligt lite men jag lovar er det är för mycket. 
 
Min bror gifte sig i förrgår och det var ett jätte fint bröllop
 
Mina kusier från Örebro var här med min morbror och hans fru
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0