Så himla chill

Ingen i denna värld anar vilken bra dag jag har idag. Började med SOn som man nästan inte ens kan kalla för lektion, sen hade jag hål i över 2h så jag gick GICK hem i regn! det tog hela 24minuter kände mig som en blöt katt när jag kom hem men vad gör man inte för att slippa krämig korv gryta, jag som såg Alfons Åberg och åt bacon. Måste börja fylla på mitt lager igen, har bara två paket kvar nu.
 
Åkte till baka till skolan med papi, hade en spanska lektion. Sen hade jag hål i över 2h så jag for och gymmade och sen gick jag till Farmor och Farfar. Sen hade jag musik och nu är jag hemma. Hade tänkt att fara på spinning men sov bara 5timmar i natt så jag känner mig inte så speciellt sugen på att sitta där och svettas i en trång lokal med 20pers, det är som att man ska bestiga Kebnekaise på en timma. Det är ju fan aldrig nerförsbacke!!! 
  
Förresten min ipod är hittad, så nu är mattelektionerna helt OK igen. 
 
Lite exclusive shots från dagen:

Kommentarer
Postat av: r

Jävlar vad bra att bilderna är upp och ner, skyller du på din proffskamera?

Svar: tjäna sjukling, ibland kan det vara bra om man har den rätt väg
Elin Bergström

2012-11-12 @ 17:09:56
URL: http://rrebeckas.webblogg.se
Postat av: Sigridd

Neej neeeej du kan inte äta bacon sådär helt ostekta och rosa, nejnej!!!!!!!!!!!!!!!

2012-11-13 @ 07:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0