helvete

Har äntligen fått min lilla rosa kamera att funka igen :) :) :) :)
 
Imorse steg jag upp lite efter 7 vilket kanske inte var det bästa jag kunda ha gjort, min buss går 07.30. Jag tog på mig badkläderna dirrekt eftersom vi hade bad på morgonen. 07.20 gjorde jag min frukost klar, jag gick ner till källaren för att packa min väska. När jag kommer upp har katten ätit upp min skinka på mackan och slickar bort smöret på den också.. kollar på klockan som är 7.30 springer till badrummet packar ner tandkräm och tandborsten och sen gick jag till bussen.
När jag stiger ut ur bussen märker jag att jag glömde datorn hemma.
Sen när jag kommer till badhuset kommer jag på att jag har glömt underkläder, shampo och balsam....... HELVETE!
 
Sen började det bra med dagen hända, slutade 11.00 for och åt på china med mami, malin och Rebban. Sen när jag kom hem hade mina iphone skal kommit,  och imorgon kommer min iphone som jag beställde i måndags. Jag spelade alfapet med mami och Malin medans vi drack glögg. Gjort bort lite läxa. Ska ut med Lizzy och sen kommer mina vänninor hit och sover,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0