fascinerande

Idag har dagen bestått fika hos farmor, simmat 1h, 95längder, fika hos morfar, ett step/styrke pass. och inget mer.
 
Köpt nya skatepjäxor i veckan och Emma har köpt skidhanskar åt mig så nu finns det ingen återvändo, måste åka skidor i vinter. Åka som aldrig förr. Ska till och med vara med i en tävling i Arvidsjaur om två veckor, alla kommer bli fascinerande av mina graciösa moves. Skojja jag kommer skämma ut mig helt totalt
Vill verkligen inte, men vill bli bra om jag nu ska börja ett idrottsgymnasium..
 
Jag tror att det är krämig korvgryta imorgon till lunch, med det säger jag Godnatt
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SIGRID THE AWESOME KID FROM THAIWAN

haha elin du är så skön

2012-11-11 @ 21:09:23
Postat av: JP7an

Bra Elin, det går åt rätt håll ;)

2012-11-12 @ 13:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0