tjääänare

Har nyss varit ute med doggen, fyfan vad det är myket mygg här ikalix!!! saknar sälen, var nästan myggfritt där..........
Lägret har varit nice, tävlingarna i helgen också - fredag - såådär. lördag- bra. söndag - bäst.
så himla nöjd med mina lopp  har dock inte kunna springa så jätte fort, har ont i knääääna

Jag är dötrött. var uppe i hela 20h igår, kunde inte sova i bussen, jag höll på att svälta ihjäl och kom hem efter 2 i natt och gick och sova lite efter halv 3 & vaknade 8 och inte fan kunde jag somna om....... Har packat upp mina väskor, tvättat lite kläder, städat och nu ska jag plugga till mitt omprov till moped körkortet, hur kan någon ens förvänta sig att en 15åring ska klara ett sådant svårt prov som är omöjligt att klara av?!?!?!?
 
 
 
 
 
 
 
Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Naaaja mannen! Riks ägde och nu känns det bara allmänt depp att det var mitt sista år buhuuu:(((

Svar: Förstår dig! du kan ju alltid komma som ledare ;)
Elin Bergström

2012-07-03 @ 10:20:23
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0