långt långt långt långt och mycket mycket mycket text.

Jag har fick tillbaka min dator i fredags, deppar över att alla mina skolarbeten och bilder är borta föralltid men dock så har jag fått en nyare dator, den nyare versionen. Inte så dumt ändå.
 
Annars så visade det sig att jag och Freja borde satsa på innebandy istället för alla andra sporter, och jag borde verkligen satsa på bordsfotboll. Jag äger verkligen på det. Vann hela tiden. 
 
Vad gjorde Elin Bergström igår?
Sov
For till skolan för att prata med Gudde
For hem
Åt yoghurt och flingor
Sov
Sov
Sov
Åt bacon och stekta gönsaker och ett stekt ägg och drack vatten
Sov
Såg på tv
Tog ut disken ur diskmaskinen
Checkade facebook, skoja inte
Sov
Åt nudlar och bacon och stekta grönsaker drack vatten
Såg på tv
Gjorde matematik
Såg på Kaspar i nudådalen, åt julknäcke och drack varm oboj
Borstade tänderna
Sov.
 
Eftersom vi hade två timmarshål idag vid lunch, gick jag och rebban på lunchdejt. Och om någon timma kommer Amanda hit så ska vi göra knäck. 
 
Jag ursäktar för att bilderna är sällan åt rätt håll. Very good gummisnodd! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0