Pluggi

Suttit 2.5h och bara försökt lära mig över 20st preteruim verb på spanska och det tar sig!!. Har prov imorgon och jag är riktigt nervös. Har aldrig brytt mig om betyg tills jag började gymnasiet. Så hela högstadiet var jag slö i skolan, vilket är kanske är därför inte kan matte överhuvudtaget. Men jag har ju Sigrid och Lisa så det är lugnt. Gjorde klart ett religions prov idag och fick ett B, senast jag fick ett B på ett vanligt prov har nog kanske aldrig hänt??!?!?!?? briljerade på de nationella proven i 9an, antar det var därifrån jag fick mina betyg. hehe. 
 
Svimmade förresten förra veckan, var helt borta i en kvart ungefär. Tog något slags blodprov som var på gränsen till dåligt.Trodde först att det berodde på diklofenaken men med tanke på att jag känt mig trött sedan jul så är nog inte det. Så ska kanske börja äta glutenfritt igen för att se om det blir någon skillnad. Vilket känns lite trist. 
 
Ikväll blir det spanskaplugg med Frejsan och tisdagsfika. 
Saknar tiderna jag och Rebban gick i samma klass och vita coco är det vidrigaste jag smakat, utan tvekan.  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0