skola img va? nix en extra vecka lov

Eftersom jag ska kolla mina vader på fredag (om jag har compartment syndrom or not) har jag tänkt göra så att jag är föööörjeeeefla ont, bara för att lixom. Tortyren började idag, 2h löpning. Börja springa mot påläng, ångrade valet av sträcka, bytte riktning till andra sidan älven. Där jag hamnade i djuptjärn till slut, blev lite vilse bland alla kvarter och hitta mig själv i stenbäcken med hjälp av min livlina dvs min telefon. Fint pass om man bortser vädret. Beautiful pain. 
 
Imorgon väntas intervaller. Eller inte, vet att jag kommer köra A2 egentligen bara för att jag är lite slö. Men det är okej att vara ibland tycker jag, har varit det hela lovet. Men det ska va gött å leva. 
 
Ed Sheeran släpper konsert biljetter imorgon kl9.00 och på fredag till i Oktober i London. Om jag inte lyckas få biljetter blir jag ledsen. Även fast själva resan kommer vara sinnes sjukt grym med eller utan biljetter. Tycker att det är jobbigt att ha mycket att längta till, finns ju inget kul just nu denna sekund allt ligger framför en. Man får bara vänta och vänta och vänta lite till. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0