Rubrik

Tror att det var en vecka sen jag skrev sist, jämna mellan rum håller vi här. Imorgon blir jag sexton vårar men firades lite smått idag eftersom imorgon ska vi som var i Stockholm förra veckan baka till vårt baklotteri i timmar typ efter skolan. Fick en kånken idag, en svart sådan. Sen på Torsdag ska jag fira my sweet sixteen med morfar, Viola och mamma&pappa på resturang elegant. 
 
Igår tränade jag första gången på över två veckor, asså äntligen! jag köpte ett månads kort på Tc, gick tre gånger blev sjuk tills igår for på två pass och imorgon tar det slut.. skulle fara idag på två pass men eftersom jag hade lite gäster blev det ej av. 
 
Till helgen ska jag tävla för första gången iår orientering i skogen amagad nervös som fasiken. Har börjat med novell ''tävlingen'' nu på skolan, lyssnade på 9 crimes medans jag skrev skojar inte när jag säger att folk kommer tro att jag är självmordsbenägen när dom läser den. Den är hemsk. Ska se film med mamma nu •
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0