Yoo fellas

Tävlat två gånger idag i sävast, det gick sådär. Kunde ha gått så mycket bättre, var för osäker hela tiden nog för att jag vann båda men det känns alltid mycket roligare när man känner att man gjort ett bra lopp som man är nöjd över. Vann 4st caffemuggar btw, om nån villa komma på en kopp kaffe. 
 
Tog nyss ett klokt beslut om att inte klassa upp min till helgen för att försöka komma med till uem känner mig för dålig, hahah. Men har varit sjuk väldigt mycket senaste tiden och är fortfarande inte helt frisk så jag är nog kanske inte så speciellt övertränad just nu.
 
Vände mitt dygn rätt idag iallafall steg upp kl7 vilket jag ska göra imorgon också eftersom jag ska till Luleå och kolla på mina knän och sen gå på stan med mina friendos. Sista lovdagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0