Vintergatan

Har överleft första veckan av gymnasiet, tre nollningar, fått en dator jag inte förstår mig på & 20 sidor i matteboken. 
 
I veckan har jag inte blivit någon större beundrare av rullskidsbanan i Piteå, hade förväntat mig fina slingor och inte allt för farliga backar men det visade sig vara det motsatta. Har ingen vidare lust att gå till vårdcentralen även fast apotekaren hänvisade dit. 
 
Dirrekt när jag kom hem igår var det kräftor och surströmming som gällde, sedan bar det åt till Rebbe där Amanda också befann sig. Idag på innan lunch för jag och Rebecka med mamma till Haparanda, sen när jag kom hem hade farmor 84års kalas. Ikväll ska jag vara med Natta, Emma och Linnea, jo. 
 
hittade just webcameran, för övrligt så är annanas glaset från ikea 5kr/st!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0