Homee

Det är så underbart att usm slutar med att man haltar, var nyss hos sjukgymnasten och ska dit igen på torsdag. Ska gå med kryckor imorgon på skolan, att jag har prov imorgon gör mig inte gladare. 
 
Min resa dit startades ensam i en buss mot luleå, kände mig snygg och roade mig med min lyxiga mobil kamera och p3
 
Gjorde ett tappert försök till att plugga under alla dagar jag var borta, men lyckas alltid hitta på något roligare fast man inget internet hade:


Bredaryd må vara litet men det ligger före oss alla när det gäller godis.


Har även ätit lyxig kina buffé för 200kr ink. mjukglass buffé och paj till efterrätt, klagade inte. Eller jo efteråt då man blev alltför överdrivet mätt.. disco blev det också, yees.
Usm har i sin helhet varit riktigt nice även fast tävlingarna gick rent och skogen, ehhehehee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0