No facebook

Jag och Rebban upptäckte att photobooth kan vara roligare än engelska
 
Första snön kom idag firade det med att fara ut och springa dirrekt när jag kom hem:
 
Sen så gick jag och Lizzy ut och lekte i snön innan jag var tvungen att dra till fisket
 
Och nu har jag bestämt mig att inte gå in på facebook på ett bra tag för det hindrar mig att göra saker som jag måste göra - jag bestämmer mig för att städa MEN nej jag går in på facebook, jag måste plugga MEN nej jag sitter på facebook, jag bestämmer mig för att träna innan fisket börjar MEN nej för jag fastnar framför facebook,    
på varje lektion i skolan SÅ ska jag bara kolla facebook först ett x antal gånger.
 
Nu är kl 23.06 och jag måste plugga spanska
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0