Fan för farmville 2

Jag hade bara för någon dag sen ett fridfullt liv, jag gjorde saker som jag borde alltid göra. Men då hände detta:
Och sen den dagen har jag varit som fast klistrad framför facebook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hatar farmville, hatar facebook, de tar mitt liv ifrån mig. 
Dom få fridfulla dagarna utan facebook städade jag, tränade, gjorde mina läxor, koncentrerade mig på lektionerna  
ALLT som jag borde göra. 
 
Jag satt nyss och gjorde min ergonomi uppgift (som jag borde gjort under min prao vecka) men vad händer då? jo jag sitter på facebook och spelar farmville, vafan händer?! 
 
okej jag erkänner jag älskar farmville och facebook de är dom bästa sakerna som finns i mitt liv <33<333333<<<<3

Kommentarer
Postat av: JP7an

Kungligt

2012-10-23 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0