Har gjort bort mina sista prov för iår idag

Hela min Lördag och Söndag
 
 
 
Tjäna, kan fortfarande inte fatta att jag missade 12.12 12/12 - 12. Mitt livs största misstag. Nästa chans är 01.01 01/01 -  01.. och jag kanske är död då.. 
 
I förrgår for jag och åkte skidor, det var rätt kul om man bortser att det var minst 10cm snö på spåren. Hade nästan tänkt att vara med i en skidtävling i idag fast jag hade för mycket att göra i skolan så det blev inte av, kanske lika bra har så jädra mycket träningsvärk. Imorgon är det volleyboll tunering hela dagen och sen ska jag vara hundvakt åt Emils och Mikaelas nya hundvalp, så gölli. 
 
yooo nu ska jag se O.C och det är mindre än en vecka kvar till jul, kan inte fatta hur fort det här året har gått. Adios amigos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0