God Jul

 Eftersom det är jul nu och allt så har jag köpt mig själv en julklapp
 
Jag undrar hur många i denna värld i min ålder som har varit rädd för skelettet i julkalendern, helt ärligt jag måste nog vara den enda. Var tvungen att göra bilden mindre på datorn och slå av ljudet. inte så nice. Annars så har jag inte gjort så speciellt mycket idag än att åkt klassiskt, vilket jag ska göra imorgon också. Dé ä nice. Jag tycker att alla som läser detta borde se just because I said so, så himla braa!

Kommentarer
Postat av: sigzter

Akta dig så att skelettet inte kommer och TAAAAAAAAAAR DIG! Annars - snygg klocka! Helt rätt med julklappar till sig själv alltså!!!s

2012-12-25 @ 20:45:51
Postat av: r

Sa jag inte att den var bäst?!?!?!

2012-12-26 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0