Har skadeglädje åt alla som börjat skolan idag

Mycket har hänt senaste tiden, för mycket. ska inte skriva en bibel. fast bara nästan. 
NorrlandsMästerskapen gick åt skogen bokstavligt, lyckades även ta guld i att göra världens sämsta lopp på lördagen dock gick det sämre för signe;). Sedan direkt när det slutade begav jag mig på skidläger i älvsbyn och fyyyyfan vad pinsamt, alla var asbra på rullskidor och där kom jag åkandes 10mil efter alla andra. nä men typ. 
 
Hängt med Amanda rätt mycket dom senaste dagarna på vårt andra hem:
 
Var på agility i helgen hade dock glömt anmäla mig andra dagen så fick vara moraliskt stöd istället, gick lika bra det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0